21 Ocak 2016 Perşembe

TDA 2003 anfi devresi

TDA 2003 entegresi ile yapılabilecek basit ve ucuz maliyetli bir devre, devre gayet güzel çalışıyor. Besleme için 12 volt bir kaynak yada 9 volt pil kullanabilirsiniz. TDA 2003 entegresi için mutlaka soğutucu kullanmanız gerekir.



Devrede kullanılan malzeme listesi:


  • 1 Adet TDA2003
  • 1 Adet 10 uF 16 Volt kondansatör
  • 1 Adet 470 uF 16 Volt kondansatör
  • 1 Adet 1000 uF 16 Volt kondansatör
  • 1 Adet 1R direnç ( Kahverengi - Siyah - Altın )
  • 1 Adet 2R2 direnç ( Kırmızı - Kırmızı - Altın )
  • 1 Adet 220R direnç ( Kırmızı - Kırmızı - Kahverengi )
  • 2 Adet 100 nF kondansatör


Devre için gerekli dosyalar:

TDA2003 anfi devresi yerleşim planı
TDA 2003 PCB dosyası ( Kuşe kağıdına baskı alıp direk ütüleyebilirsiniz )

3 yorum:

Muhammet aktaş dedi ki...

Ben bu devreyi yaptım ses var ve yüksek ama aşırı bas var hani şarkıları sadece kısık seste dinleyebiliyorum. Sesi fulleyince şarkının ne olduğu bile anlaşılmıyor neden böyle yapıyor.

Unknown dedi ki...

Hocam ben bu devreyi yapmak istiyorum ama hic bas istemiyorum bas 0 olsun nasıl yapabilirim ?

Lütfü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.